sobota 3. prosince 2016

Vánoce, Vánoce přicházejí...

... a i my ve družině se na ně trochu chystáme. Je vidět, že děti se již nemohou dočkat. Posílají dopisy Ježíškovi, malují obrázky, co všechno by rády viděly pod stromečkem. ;-) Aby to čekání příjemněji utíkalo (mně ty dny tedy přímo letí), vyrobili jsme si adventní kalendář. Inspirace opět na našem oblíbeném krokotákovi. Práce bylo víc než dost a tak jsem nestíhala fotit.

Tato fotečka se mi moc líbí. Po příchodu z vycházky se někteří hned vrhali do práce a někdo si dal leháro... ;-)



A tady jsou již konečná dílka. Koukám, že některému sněhuláčkovi ještě chybělo košťátko, ale ve finále ho měl každý. ;-) Pod každým obrázkem je kousek oboustranné pěnové pásky. Děti  obrázky odstřihávají a přilepí na patřičné číslo. Nakonec zůstanou jen červené mašličky. Nejhorší bylo nastříhat tolik malinkatých čtverečků. Máte na to nějaký "fígl", jak nezapatlat celé nůžky?

Děti měly z kalendářů velkou radost a to pak vím, že práce měla smysl... :-)



A ještě něco ode mne. Několik vloček na mikulášskou besídku, kde mezi jednotlivými stanovišti máme malinkatý obchůdek. Víc jsem toho nestihla. Příští rok musím začít v létě. ;-)
(Kdyby jste na některou chtěli rozpis , ráda pošlu.)

A to je pro dnešek vše.
Přeji krásnou pohodovou adventní neděli! D. ♥

P.S. K některým z vás nemůžu psát komentáře, moc mě to mrzí, ale nevím, jak to napravit. 

6 komentářů:

  1. Dagmarko, vždycky se moc ráda podívám, jak v družině tvoříte.
    Moc krásné!
    Posílám pozdravy a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za návštěvu a milý komentář. :-)Přeji pohodové dny. D. :-)

      Vymazat
  2. Veľmi pekne to vyzerá, efektne a deti to zvládli krásne. Hviezdičky sú úžasné. Príjemný advent prajem. Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, děkuji za zastavení. :-)Přeji pohodové dny bez stresů. D. :-)

      Vymazat
  3. Děti jsou trpělivé a moc šikovné ☺ Tvoje háčkované vločky se mi líbí moc, šikulka ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, děkuji za návštěvu i milý komentář. :-)Přeji krásné adventní dny. D. :-)

      Vymazat