neděle 5. ledna 2014

Poprvé...

... v tomto roce.  ;-)  Již pár dní píšeme nový letopočet - 2014. Dodatečně Vám všem přeji hlavně hodně zdraví, lásky, radost z malých i velkých dětí a v neposlední řadě spoustu tvůrčí inspirace, ať mají neposedné ručičky stále co tvořit. :-) I když jsem se tu celé svátky neukázala, nezahálela jsem. Háčkovala jsem i šila drobné dárečky pro radost. Žádné složité věci, jen takové rychlovky v mezičase bez návštěv. ;-) Ale protože věci vymýšlím někdy dost  na poslední chvíli, zapomínám ve finále svá dílka vyfotit. Tady je alespoň malá ukázka.
Ušila jsem několik polštářů. Tchýni jsem dokonce došívala na Štědrý den. Ten samozřejmě nemám.  ;-)


 Pytlíčků na mýdlo taky bylo vícero. Nejvíce jsem ale letos naháčkovala hvězdiček. Dávala jsem je k dárkům jako moji "vizitku".  ;-)

Stihla jsem i chňapky a podložky do kuchyně.


Tento polštář je ještě "dodatek" k sedacímu pytli. Je ze zbytků deky a plněn opět polystyrenovými kuličkami.


Od švagrové jsem dostala  bambulkovou vlnu a pomocí hrábí jsem "upletla" nákrčník. Teď jen dokoupit vlnu v jedné z těch barviček a uplést čepici a bezprsťáky.

Ještě jsem našila nějaké taštičky na důležité drobnosti, ale fota vložím, až ušiji další. ;-) Inspirovala jsem se u Jany.

A to je pro dnešek vše.
Mějte se hezky, ať se Vám vše daří a choroby vyhýbají.
Děkuji za nakouknutí i za milé komentáře, které mi tu zanecháte. D. ♥ :-)

19 komentářů:

  1. Krásné kousky. Moc se mi líbí hvězdičkový polštář. Vlastně všechno. Bambulkovou jsem ještě nezdolala. Snad někdy. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi pilná šikulka Dáši:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilná - nevím. Chtěla jsem toho tolik.... Ale nic se nemá přehánět, že? ;-) Díky za nakouknutí. :-)

      Vymazat
  3. AHoj Dáši, moc krásné dárečky jsi vytvořila!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, děkuju za nakouknutí i pochvalu. Vždy to moc potěší. :-)

      Vymazat
  4. Dagmarko, stihla si toho opravdu spoustu! Samé krásné kousky! S tím focení jsem na tom stejně, něco dodělávám na poslední chvíli a času na focení není ani řeč :o)
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Heli, děkuju za nakouknutí a za milá slova. Od takových šikulek potěší. :-)

      Vymazat
  5. Dáši krásná dílka jsi vytvořila ♥♥ Jo s focením bojuju takhle i já :o)))
    Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuju. :-) Jsem ráda, že v tom nejsem sama. ;-)

      Vymazat
  6. Dáši, máš tak krásné háčkované věci a netroufla by sis na dečku? Vždyť na tom nic není. Seber odvahu a mám spoustu deček pro začátečníky. Ráda pošlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jitko. Moc děkuju za návštěvu. :-) Dečky bych chtěla zkusit, určitě. Pošlu mejlík. ♥ :-)

      Vymazat
  7. No páni, ty jsi šikovná. Tady je krásných věcí. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, moc děkuji za návštěvu i za milá slova. :-)

      Vymazat
  8. jůůů to jsou tak krásné kousky!!! ty jsi ale ták šikovná Dáší !
    krásný večer papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji za návštěvu i za pochvalu. :-)

      Vymazat
  9. to su super vecicky ...si sikulka ,darceky urcite potesili :)

    OdpovědětVymazat